Sapunoteka

Reciklaža - Stare čarape

Danas sam pospremala ormar, tj. ladicu s čarapama zubo Nakon dugo vremena. Iz krajnih rubova izvukla sam čarape koje se nikome nije dalo baciti, iako je bilo očito da više nisu za nošenje. Skupila sam ih na jednu hrpicu, spremne za hitanje u kantu za smeće, a onda me zapekla savjest zbog sveg smeća što ga posvuda ostavljam(o), i odlučih reciklirati ja te čarapice. Zapravo, prije bi se moglo reći prenamijeniti.

Zasjela sam na net da dobijem par korisnih ideja, i neke sam onda i odradila, a upute i rezultate vidite ovdje.

Stara čarapa rofl

stara čarapa



1 - Igračka za psa

Staru čarapu napunite, a čime drugim nego, drugim starim čarapama. Zavežete čvor na vrhu i to je to. Kako su čarape dosta rastezljive, ova igračka se može dosta daleko baciti. Psi vole grickati čarape, ali ipak pazite da se ovim igra samo dok je pod vašim nadzorom. Postoji opasnost ako ostane sam s čarapom da bi ju mogao progristi i čak pojesti neke dijelove. Moja mirno spajki kraj ove igračkice, samo malo vježba zubiće na njoj dok je budna sretan .

stara čarapa igračka za psa



2 - Gumice za kosu

Staru čarapu razrežete škarama na kolutiće kako je prikazano na slici:

stara čarapa razrena na kolutiće



I samo zavežete kosu. Svaki kolutić se srola već pri prvom vezanju kose i izgleda kao prava gumica za kosu.

stara čarapa razrena na kolutiće


stara čarapa razrena na kolutiće



Meni je najbolja ona gumica koja je nastala od najgornje trakice, jer je na vrhu čarape nekakva elastika dodana, stvarno je odlična. Ove druge su malo preširoke, ali meni su isto dobre jer ne volim kad gumica jako steže kosu, tada se samo sva izlomi. Inače, muka mi je svaki put tražiti nove gumice koje nemaju metalnu zakovicu na sebi, jer te zakovice mi počupaju svu kosu, pa mi kosa od njihovog korištenja izgleda kao da je ispucana do ušiju rolleyes . Sad više nemam takvih problema thumbup, a ove gumice su i besplatne.
Mislim da bi se mogle napraviti malo čvršće gumice od starih dječijh čarapa, jer su uže.

3 - Brisanje prašine i čišćenje

Ovo još nisam isprobala, no čini mi se da bi moglo biti praktično. Dakle, ako trebate prebrisati prašinu, stavite ruku u čarapu i smočite vodom ili nekim antistatičkim sredstvom za uklanjanje prašine, jednostavno rukom pređete po predmetima, policama... . Ako trebate nešto prati, onda i stavite tog sredstva za čišćenje (ovo bi možda upalilo za pranje kade, umivaonika ili pločica nekim neagresivnim sredstvom).

cerek

13.04.2010. u 17:02 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sapunoteka
Naša web stranica

Uglavnom o sapunima koje izrađujemo, ali i druge više ili manje povezane teme.

Linkovi







website-hit-counters.com

Sapunoteka - Uvijek aktualno
Proizvod tjedna: Uvod + Izbor 1.
Odgovori na još neka česta pitanja
Odogovori na neka česta pitanja
Pogodnosti pri kupnji u web dućanu

Proizvod tjedna
Izbor 2.
Uvod + Izbor 1.

Zeleni petak
Recikliramo majice
Što sa zagorenim posuđem?
Zeleni Božić II - Umatanje poklona
Zeleni Božić I - Ukrasi
Super kvasina! (I njene super moći)
Stare čarape - ideje za recikliranje

Uradi sam(a)
Zeleni Božić I - Ukrasi
Njega kože u ljeto
Predstavljanje: DIY nakit by Ognjena

Sapunoteka - Arhiva
Božić 2010.
Nagradna igra na FB-u
Najava za ljeto 2010.
Nagradna igra na FB
Nagradna igra
U dućanu Moj San
Otvorena web stranica
Uvodni

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (5)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (5)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?